Wednesday, April 20, 2011

Superbus Bas Terlaju Didunia


assalamualaikum

entries menarik pagi2 nie bila terlihat bus yang paling laju kat dunia nie...
ini ialah superbus yang direka oleh pereka belanda...
Superbus ini, mampu membawa 23 penumpang dengan kelajuan hingga 250km/h
perghh memang terlaju di dunia la bas ni..
x de yang boleh chalenge bas nie lagi la..
kalo setakat rapid KL tu slow lg...hehe
bas nie skrg menjalani ujian di Abu Dhabi. 
lepas nie kalo pergi Abu Dhabi mungkin bas nie jadi pengangkutan awam kat sana kot...
memang hebat org2 arab nie...terbaik...
ape2 pun jom layan gambo2 best best nie...
jom tgk....






amacam best x bas nie..
kalo nak try jom pergi Abu Dhabi..
bleh try bas nie..
x pun tggu smpai malaysia...haha..
okla bye sume...
Tweet This

14 comments:

Cik Cempaka said...

stylo mylo lah ini bas...

entah bila mau sampai malaysia nie..

*kena tunggu yg second hand la*

ewanrani said...

@cik cempaka:haha..nak tggu sampai malaysia tggu second hand ka...x pe janji sampai malaysia gak...

Shafiq said...

Pergh! Memang takkan ada kesesakan lalulintas lepas nie. Em, agak-agak berapa ek tambang dia? :-)

Budak Botak said...

he3, setakat KL - AS ni kjap je la... HA3...

Entry terbaru Amaran-amaran Lawak Dan Lucah Kat Nintendo 3DS... (",)

zieha hisham said...

whoaaa canggih gile hehe
mahal tak erkk ? nak naik nie hoho ^^

Puanbee2 said...

wah dasyat bas nih nk p abu dhabi memang tak ler :)

sueperbs said...

wah... best nye bas ni.. klu ade kat UiTM ok gak... heheh

fazRina said...

cantiknye bas ni..kalo mcmni hari2 nak naik bas hehe

Ila said...

kalau ade kat malaysia kan best...hehee

TYNTHA LANA said...

ewan, udoh xde ghope bas dah ni,hahaha.

ewanrani said...

@shafiq: perghh tambang die nie conform mahal shafiq...laju tu...

ParkAir said...

Smart. Macam limosin batman pun ada.

feyus said...

biso bonar bas nih. brapo hargo nih?

Resyi Mayasyita said...

waw....kencangnya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...