Tuesday, February 22, 2011

Filem Hikayat Merong Mahawangsa Bakal Gegarkan Malaysia!!!


hikayat merong mahawangsa

salam sume...
hari ni nak kongsi mengenai filem paling hebat kat malaysia skrg nie..
rasa-rasanya ramai gak yang tahu pasal filem nie..
perghhhh..kalo tgk die punya trailer dh macam cite the lord of the ring dh..
the lord of the ring pn kalah dh dgn cite hikayat merong mahawangsa ni..
aku pun x sabar gak nak tgk cite nie..
ape2 pn kawan2 layan dulu trailers filem nie kat bawah...


Lagi gambar sekitar penggambaran filem Hikayat Merong Mahawangsa kat bawah nie..
kalo nak tgk banyak2 gambo lagi pegi kat fb filem nie...Facebook Hikayat Merong Mahawangsa.
macam2 gambo yang lawa ade..
x silap aku filem nie buat pengambaran kat besut terengganu..
perghhh beruntung orang besut leh gi tgk pengambaran nie..
pantai terengganu memang lawa2 pun..
x tercemar langsung...
ape2 pn kawan2 layan dulu gambo2 best2 kat bawah nie...


hikayat merong mahawangsa 

hikayat merong mahawangsa 

hikayat merong mahawangsa 

hikayat merong mahawangsa 

hikayat merong mahawangsa 

hikayat merong mahawangsa

jangan lupe gi tgk filem nie pada 10 mac nie tau..
conform gegar satu malaysia punya filem nie..
okla...bye2...
Tweet This

6 comments:

Shafiq said...

Waaahhhh! Menarik sangat2 trailer dia! :-) Tak sangka anak Malaysia mampu hasilkan filem sehebat ni. Cayalah KRU! :-)

fyna said...

tue ar...nih yg x sbr nk tgk nih...




jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Ila said...

hope citer dier pun best mcm trailer...tak sabar nak tgk

skycatcherz said...

Wah xsabar nak tgk movie nieh!!

http://skycatcherz.blogspot.com

Entry terbaru saya: Sampai rumah sudah..

ewanrani said...

shafiq:tula pasal..terbaik giler graffik die..x sabo nak tgk dh nie..
fyna:jom fyna kite gegar wayang sama2..

Dda Ly said...

ala² spartan ke nih??:)

meh singgah umah..
http://laydie-dda.blogspot.com

keep in touch yeee..♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...