Thursday, May 19, 2011

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU


assalamualikum..


malam2 nie x tau nak update entries ape...
pastu blogwalkingla kat blogger otai..ABG TEROR...
perghhh memang teror la abg kite nie...haha...
mcm syok plak nak join bloglist abg teror nie..
dah lama dah kenal abg teror nie...
start dari blogging awal tahun nie..smpai skrg still kunjung blog abg teror nie..
kalo nak tau sebab ape..pegi tgk blog abg teror...
peramah orangnya...hehe...
opsss..banyak membebel plak...
ade soalan dari abg teror nie..jom jawab dulu...


SOALAN

1. Dimana anda dilahirkan?
 
dilahirkan di sarawak...yeahhh jauhkan ewanrani lahir...

2. Dimana anda dibesarkan?
 
dibesarkan di johor...pas lahir-lahir je trus blk johor..lahir je kat sarawak...tapi x de kaitan langsung@ saudara mara kat sarawak pun...kat johor la ewanrani di besarkan...tadika kat johor,sekolah kebangsaan kat johor,sekolah menengah kat johor..sume johorla....

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
 
mestila johor...sebab ewanrani suke duk kat johor..best..kawan2 pun ramai dari johor..lepak2 pun sume kat johor..nak johor jugakla abg terorrrrrr....hehe

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
 
sebab ape ka...sebabnya..ewanrani memang dah dibesarkan dari kecil sampai besar kat johor...memang syokla duduk kat johor tu..makanan yang murah2..tempat yang best2 n macam2 lagila...

hah okla tu kawan2...kalo nak join mcm biase klik kat sini....abg teror
ok salamat malam semua...
bye2...
Tweet This

8 comments:

fifymeow said...

hi.. lahir swk ek? pndai ckp swk x?hee

Eja GaNu said...

slam ziarah ank jati johor
gud luck 4 u hihihi

Hackers said...

hidup orang johor...

ewanrani said...

@fifymeow ;lahir je sarawak..tapi duk johor..x tau pape pn pasal sarawak nie...

ewanrani said...

@eja ganu : wah nie eja ganu..mcm dari terengganu nie...hehe

ewanrani said...

@hackers : yessss....hidup johor...hehe

dak eina said...

hai org johor~~ org kelantan mariiiii. hihi ;)

Shaherah said...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan.. Shera Blogger Johor..
Shera singgah blog ni tau..
^_^ Yeayy!!

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...