Sunday, July 31, 2011

selamat menyambut bulan ramadhan...


assalamualikum....


salam semua...
ewanrani disini ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan..
semoga bulan ramadhan nie membawa lebih banyak manfaat tuk kawan2 semua..
esk dah puasa dh nie..malam nie ewanrani baru je lepas terawih..
dh siap2 niat puasa dh nie....
tahun nie bertuah sgt2 sebab dapat sama2 berpuasa dengan family..
kalo x sebelum2 nie berpuasa di rantauan saje..
alhamdulilah dapat gak merasa first day puasa dengan family..
harapan tahun nie nak manfaat kan la bulan ramadhan ni dengan lebih bermakna...
yelah bulan ramadhan nie datang sekali je pun setahun..
kalo x manfaatkan die rugi sgt2 kan..

tahun nie puasa di melaka plak..
x tau ape tradisi org2 melaka ek bila bulan puasa nie..
kalo kat shah alam dulu syok jugak puasa dengan kawan2 university
sahur pun dengan kawan2...time sahur siap ade turn tuk panaskan lauk lagi tuuu.. haha...
skrg kat melaka x de dh mcm tu..
sahur kedai la jawabnya ek..
x pun sahur awal..sebelum nak tido..
okla tu janji sahurkan...hehe..

okla kawan2 semua...
selamat menyambut bulan ramadhan
assalamulaikum..
Tweet This

6 comments:

blogtilldrop said...

salam ramadhan untuk rakan blogger..alhamdulillah selesai sudah tarawih day1

ewanrani said...

@blogtilldrop : salam ramadhan bro...selesai sudah terwaih day 1...esk day 2 plak jangan lupe...hehehe....thank bro..

fieha said...

salam ramadhan..jom banyakkan amalan di bulan mulia ni :)

ewanrani said...

@fieha : yesss..mari banyakkan amalam di bulan yang sgt mulia n penuh rahmat nie..syukur bertemu lagi ramadhan kali ini...

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

selamat berpuasa ...:)


excellence!

ewanrani said...

@hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock :selamat berpuasa gak....extraordinary bro....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...